Beauxbatons Forums
Dag Leerling,

Log alsjeblieft in op het forum om volledig gebruik te maken van de mogelijkheden, en het lesrooster en de afdelingspunten te zien en om je huiswerk te maken. Als je nog geen lid bent, registreer dan nu!

Getekend,
De Schoolhoofden
Beauxbatons Forums
Dag Leerling,

Log alsjeblieft in op het forum om volledig gebruik te maken van de mogelijkheden, en het lesrooster en de afdelingspunten te zien en om je huiswerk te maken. Als je nog geen lid bent, registreer dan nu!

Getekend,
De Schoolhoofden
Beauxbatons Forums
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij het Officiële Forum van Beauxbatons!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Dag Leerlingen,

Er is momenteel geen openingsdatum bekend.

Getekend,De Schoolhoofden

 

 Je eigen poppetje van Habbo op je plaatje.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Patty Park
Klassenoudste Ombrelune
Klassenoudste Ombrelune
Patty Park


Aantal berichten : 7
Leeftijd : 30
Habbonaam : Mrs.Lady.
Datum van Registratie : 24-12-08

Je eigen poppetje van Habbo op je plaatje. Empty
BerichtOnderwerp: Je eigen poppetje van Habbo op je plaatje.   Je eigen poppetje van Habbo op je plaatje. I_icon_minitimema 5 jan 2009 - 13:44

Misschien is de titel een beetje vreemd uitgelegt, maar ik wil graag mijn eigen "Poppetje" van Habbo óp een ander plaatje plaatsen. Wat ik dus heeel vaak zie bij acc. op 't forum... Hopelijk is mijn uitleg duidelijk.

Groetjess! pig


Prof. Sinistra: Zover ik weet kan je op het knopje Prt SCR/sys RQ klikken (dit zit meestal boven de insert home page up etc knoppen rechts midden.
Maak een foto van de habbo kamer waar jij inzit, ga naar paint druk op CTRL+V zodat de foto in paint verschijnt, haal je poppetje ertussen uit
sla hem op en open hem hier weer Smile en succes!


Topic Closed
Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Je eigen poppetje van Habbo op je plaatje.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Habbo Vraag
» Plaatje van jezelf
» Een plaatje plaatsen in je onderschrift
» Plaatje uploaden lukt niet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beauxbatons Forums :: Algemeen :: Vraag en Antwoord-
Ga naar: