Beauxbatons Forums
Dag Leerling,

Log alsjeblieft in op het forum om volledig gebruik te maken van de mogelijkheden, en het lesrooster en de afdelingspunten te zien en om je huiswerk te maken. Als je nog geen lid bent, registreer dan nu!

Getekend,
De Schoolhoofden
Beauxbatons Forums
Dag Leerling,

Log alsjeblieft in op het forum om volledig gebruik te maken van de mogelijkheden, en het lesrooster en de afdelingspunten te zien en om je huiswerk te maken. Als je nog geen lid bent, registreer dan nu!

Getekend,
De Schoolhoofden
Beauxbatons Forums
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Welkom bij het Officiële Forum van Beauxbatons!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Dag Leerlingen,

Er is momenteel geen openingsdatum bekend.

Getekend,De Schoolhoofden

 

 Prive Berichten

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Barto Krenck Junior
Leerling
Leerling
Barto Krenck Junior


Aantal berichten : 35
Leeftijd : 33
Habbonaam : nm12
Datum van Registratie : 05-01-09

Prive Berichten Empty
BerichtOnderwerp: Prive Berichten   Prive Berichten I_icon_minitimedo 22 jan 2009 - 19:24

Hallo,

ik heb al verschillende keren naar mensen pb's gestuurd. Waaronder Prof. Banning & Sinistra. En ze worden niet beandwoord na 2 dagen. De meeste tenminste. Is iedereen nou druk of ben ik te haastig of werken de pb's niet?

Ps. Dit berichtje moest ik haastig typen, want toen ik ermee begon ging de bel en was het een vriend en ik moet gelijk weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Thijsieh500
Leerling
Leerling



Aantal berichten : 207
Leeftijd : 28
Habbonaam : Thijsieh500
Datum van Registratie : 27-12-08

Prive Berichten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prive Berichten   Prive Berichten I_icon_minitimedo 22 jan 2009 - 19:29

Ze hebben het zoieszo druk,

Maar het kan ook dat ze niet werken

dus het is een beetje 50% - 50%
Ik durf niet te antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
swinsoldier
Leerling
Leerling



Aantal berichten : 141
Leeftijd : 33
Habbonaam : Swinsoldier
Datum van Registratie : 06-11-08

Prive Berichten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prive Berichten   Prive Berichten I_icon_minitimedo 22 jan 2009 - 20:56

Dus neem ik die eer op mij meneer slakhoorn,


Zowel ik als Professor banning zijn druk bezette mensen , zowel in habbo als in real life. Ik kamper momenteel met examens,tentamens en proeve. Banning raakt bedolven onder zijn HW en school , en ook onder de duizende PM's .
een pm bij mij duurt meestal kleine 3 dagen, dit alleen tijdens deze periode, normaal al dezelfde dag, het spijt ons dat we weinig reageren.

Ook door de bouw in wizard zijn wij druk, meneer Banning met het regelen van de school en ik met taken en andere dingen voor Wizard.

Voel je dus niet genegeerd, dit is natuurlijk niet zo Smile het duurt alleen even

Met vriendelijk groet,

Professor Aurora Sinistra
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.mapleglobal.com
Professor Banning
Leerling
Leerling
Professor Banning


Aantal berichten : 216
Leeftijd : 30
Habbonaam : Markolie
Datum van Registratie : 01-11-08

Prive Berichten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prive Berichten   Prive Berichten I_icon_minitimevr 23 jan 2009 - 23:13

Professor Sinistra schreef:
Dus neem ik die eer op mij meneer slakhoorn,


Zowel ik als Professor banning zijn druk bezette mensen , zowel in habbo als in real life. Ik kamper momenteel met examens,tentamens en proeve. Banning raakt bedolven onder zijn HW en school , en ook onder de duizende PM's .
een pm bij mij duurt meestal kleine 3 dagen, dit alleen tijdens deze periode, normaal al dezelfde dag, het spijt ons dat we weinig reageren.

Ook door de bouw in wizard zijn wij druk, meneer Banning met het regelen van de school en ik met taken en andere dingen voor Wizard.

Voel je dus niet genegeerd, dit is natuurlijk niet zo Smile het duurt alleen even

Met vriendelijk groet,

Professor Aurora Sinistra

Volledig gelijkt.

Vraagje beantwoord, topicje closed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://beauxbatons.forumtwilight.com
Gesponsorde inhoud





Prive Berichten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Prive Berichten   Prive Berichten I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Prive Berichten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Beauxbatons Forums :: Algemeen :: Vraag en Antwoord-
Ga naar: